sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Hukun vaikka uin

"dfggfn HUORA!! NYT VITTU POIS!", sammaltava naisen ääni käskee kuin eläintä. Tuijotetaan hiljaa toisiamme. Jesse menee olohuoneeseen kysymään, mitä sen äiti oikein meuhkaa. Kuulen seinän läpi miten se sihisee mun olevan huora. Joku on selitellyt Jessen äidin miesystävälle miten olen "huora korkeilla koroilla". Sisällä kihisee lasin sirpaleita. On suunnattoman vaikeaa olla ryntäämättä olohuoneeseen raivoamaan Jessen äidille ja tämän miesystävälle. Miten ne masentuneet juopot edes kehtaavat väittää mun myyvän itseäni kun en ole heidän kanssaan ikinä edes jutellut puolentoista vuoden aikana. Loukkaa suunnattomasti, miten joku joka ei edes tunne mua, voi inhota noin paljon.

En ilmeisesti ole tervetullut Jessen äidin luo, joten Jesse lähtee saattamaan kotiin. Sen äiti on alusta asti inhonnut mua. Muistan yhden ainoan kerran, kun se on hymyillyt takaisin ja kerran se jopa randomisti halasi tyhjällä ilmeellä kännissä ollessaan. Myönnän, että käytän joskus korkeakorkoisia kenkiä ja ehkä vähän liian lyhyitä hameita ja se, että niiden lisäksi harrastan tankotanssia ei kuitenkaan tarkoita että automaattisesti myisin itseäni. Hitto vie olen maannut elämäni aikana kahden miehen kanssa (joiden kanssa olin seurustellut) ja Rajatorpassa juorutaan että olen huora.






Ärsyttää. Jesse menee pössyttelemään kavereidensa kanssa, vaikka alunperin sanoi tulevansa yhdeksältä.  Oltiin ostettu illaksi elokuvapaketti, joka sisälsi vuokra dvd:n, popcornia, limua ja jäätelöä. Kiva juttu joo. Sinne meni nekin rahat roskiin. Mies tulee ehkä yhdentoista aikaan aineissa niin kiva siinä sitten ruveta katsomaan leffaa. Tääkin vielä tästä puuttu. Jesse kyllä soitti nyt yhdeksän aikaan ja kysyi sopiiko se. Ei mulla ole mitään oikeutta määräillä mitä se saa tehdä ja mitä ei, joten vastasin myöntävästi. Kerpele. Hitto vie tää päivä on mennyt päin persettä. Nyt pitää vain istua tappamassa aikaa ja odottamassa, että tuleeko se sieltä jossain vaiheessa vai ei.

Edit: Jesse tuli jo kymmenen aikaan joten ylireagoin tapani mukaan. Eikä se nyt niin sekaisin ollut. Mitä nyt hihitteli vähän itsekseen ja pupillit olivat lautasen kokoiset. Yö meni hyvin. Katsottiin leffaa lämpimässä ja syötiin kookosjäätelöä purkista jee.

1 kommentti:

  1. mulla on vähän sama tilanne.. :D Tai no oli! Mun entisen poikaystävän äiti vihas mua, sen isä vihas mua, sen serkku vihas mua, ja sen veli ei suostunut istuun samaan aikaan mun kaa autossa. Tsemppiä teille yhä! ..voiko noin sanoo?

    VastaaPoista